Je hebt thuis een brief ontvangen, daar staat meer informatie in over de reden en aanleiding voor deze vragenlijst. Klik hier om deze brief te downloaden (of onderaan deze pagina).
Hoe denk je mee?
Door het invullen van een vragenlijst hopen wij een heleboel informatie van jullie te krijgen. Met deze informatie kunnen wij en de gemeente verder aan de slag. Hiermee proberen we de vraag naar woningen in Hallum naar de beste behoefte en wensen in te vullen. Het kost je ongeveer 10 minuten om de lijst in te vullen.
De vragenlijst online invullen
Klik hier om de vragenlijst digitaal in te vullen of scan de QR-code hiernaast.
De vragenlijst op papier invullen
Je kunt de vragenlijst ook op papier invullen, klik hier om deze te downloaden (of onderaan deze pagina). Print hem uit en lever hem daarna in bij één van de onderstaande locaties.
In de brief staan drie locaties waar je de vragenlijst ook zelf kunt ophalen en inleveren, dit zijn:
- Bibliotheek Hallum - De Singel 7;
- SPAR Hallum - Mounebuorren 8;
- Shell Station Bremer - Ljouwerterdyk 9.
Als je liever een exemplaar in de brievenbus ontvangt, stuur dan een e-mail naar doarpsbelang@hallumonline.nl of gebruik de contactpagina. In de brief staan ook nog twee telefoonnummers om te bellen voor een vragenlijst. Wij brengen graag een vragenlijst bij je thuis.
Ondersteuning bij het invullen van de vragenlijst
Heb je hulp nodig bij het invullen van de vragenlijst? Neem dan contact op met de Doarpsomtinkers. Hun contactgegevens vind je in de brief of hier online bij de Doarpsomtinkers.
Aandachtspunten vragenlijst
Voor het invullen van de vragenlijst moet je op het volgende letten:
- Voor mensen die een huis delen mag één vragenlijst worden ingevuld;
- Er is één uitzondering: jongeren van 18+ die thuis wonen, mogen de vragenlijst ook zelf invullen (graag zelfs!);
- De vragenlijst kan tot vrijdag 15 november worden ingevuld.
Alvast hartelijk dank voor jouw hulp!